Halong Bay, dag 81

22 juni 2017 - Halong Bay, Vietnam

Dit was een heel kort nachtje. Ik heb minder dan 3 uur geslapen. De rest van de dag is er weinig spannends gebeurd. We zijn met de boot terug gevaren naar de haven. Vervolgens hebben we daar in de hitte moeten wachten op onze bus. Na een busrit van 4 uur kwamen we om 17 uur aan in ons hostel. Toen zijn we meteen doorgegaan naar ons lievelingsrestaurant hier om pizza te eten. Na al die rijst 3 keer op een dag waren we daar wel aan toe. Ik had een super lekkere pizza op. Het was met ham, ananas, banaan en broccoli. Ik had nog nooit van een banaan op een pizza gehoord, maar het smaakte echt lekker. Thuis ga ik het zeker namaken. Na het eten zijn we naar het hostel gegaan en hebben we series gekeken. Het zal nu niet lang meer duren voordat ik in slaap val. Wat we morgen gaan doen weten we ook niet, want we hebben hier alles al gezien. Nog 2 dagen hier en dan vertrek ik al naar Krabi. De tijd vliegt echt, maar ik heb er wel zin in.

1. Opa Oma:
    22 juni 2017
    Een rustdag is ook wel lekker ,vooral na een zware dag om lekker tot rust komen.liefs Opa Oma xx