Hanoi, dag 74

15 juni 2017 - Hanoi, Vietnam

Vanochtend hebben we een tour naar Sapa geboekt bij ons hostel. Morgenvroeg om 7 uur worden we opgehaald. We gaan dan 3 dagen naar Sapa. Daar gaan we vooral door de natuur hiken en we gaan bij locals slapen. Nadat we dat geboekt hadden zijn we de stad gaan verkennen. Tijdens het verkennen kwamen we Dunkin Donuts tegen. Toen kon m'n dag al niet meer stuk. Dat at ik altijd als ontbijt in New York. Dus ik moest natuurlijk naar binnen om een donut te halen. We zijn ook naar de markt geweest dat leuk moest zijn. Dat vonden we tegenvallen. Het stelde niet zoveel voor en er werd niet zoveel verkocht. De stad zelf vind ik wel erg leuk. Het is super levendig en in elke straat vind ik weer iets waar ik versteld van sta. Er is hier zoveel te zien. We hebben daarom ook uren lopen struinen. Ik heb wel per ongeluk weer een tasje gekocht, maar deze kon ik niet laten staan. Ik zou voor altijd spijt hebben. Het is een Furla tas in het lichtblauw en hij is van echt leer en lijkt sprekend op de echte als het niet de echte is. Er zitten ook kaartjes bij en de hele verpakking. Ik ben er super blij mee. Later ben ik nog terug gegaan om er een voor Imme te halen. Hoe ik ooit alles weer in mn backpack ga krijgen weet ik niet. Ook heb ik vandaag m'n vlucht naar Krabi geboekt. De 25e vlieg ik in de ochtend naar Krabi. De 30e vlieg ik dan in de middag weer terug naar Singapore. Vervolgens moet ik zo'n 5 uur op het vliegveld wachten en dan kon ik naar huis. Nog 2 weekjes, de tijd gaat echt te snel. Ik heb net alles klaargelegd voor morgen. Ik ga voor het eerst mijn hike schoenen gebruiken dus ik ben benieuwd of me dat bevalt. Ik heb er erg veel zin in! Nu gaan we slapen want morgen om 6:45 staat ons ontbijt klaar.

1. Elise:
    15 juni 2017
    Heel veel succes Ilvy morgen!
    Wat leuk dat je ook nog even naar Thailand gaat, lekker nog even meepikken. Je hebt al heel wat vliegtuigen gezien ondertussen :) Ook weer zin om thuis te komen hopelijk, lekker al die belevenissen nog eens de revue laten passeren d.m.v. foto's filmpjes en verhalen.
    Nog heel veel plezier in je laatste twee weken. See you soon!
  2. Lyanne:
    16 juni 2017
    Veel plezier morgen. En we tellen de dagen af. Van de ene kant gaat het super snel en van de andere kant is het SUPER als je weer thuis bent. Geniet met volle teugen. Dikke kus
  3. Opa Oma:
    16 juni 2017
    Dat een dunken donuts je al zo gelukkig kan maken wil toch zeggen dat je overal van kan genieten ,en dat doe je wel .Ga er maar weer lekker voor !!! Liefs om opa xx