Hanoi, dag 78

19 juni 2017 - Hanoi, Vietnam

Vandaag was niet echt mijn geluksdag. We hebben weinig gedaan. We nog best moe van Sapa en hadden niet echt ergens zin in. We zijn ergens gaan zitten en hebben wat gedronken en gegeten daar. Ook ben ik m'n RayBan zonnebril kwijtgeraakt. Daar baalde ik zo erg van. We hadden alledrie mijn tas doorzocht. Later in de dag heb ik hem alsnog in m'n tas gevonden... Vervolgens zijn we naar de hotelkamer gegaan om daar ex on the beach te kijken. Dat volgen we toch aan de andere kant van de wereld. Tegen de avond begon het te regenen en te onweren. Het ging zo flink tekeer dat de stroom was uitgevallen. Ook is ons raam kapot waardoor om het uur onze kamer vol water stond. Ze kregen het niet gemaakt dus kwamen ze regelmatig dweilen. We kregen ook erge honger, maar wilde niet door dit slechte weer naar buiten. We vroegen bij de receptie of het mogelijk was om eten te bestellen. Dat bleek nog moeilijker dan gedacht. We hadden alledrie pizza besteld en ik dus zonder kaas. Toen kwam de receptioniste naar boven om te vertellen dat ze niet zonder kaas een pizza konden maken. Daar baalde ik al van, maar niks aan te doen. Toen had ik garlic bread en frietjes besteld. Ze kwam weer naar boven om te vertellen dat garlic bread niet mogelijk was vanwege de drukte. Ook moesten we extra kosten betalen omdat het slecht weer was. Toen moest ik het dus doen met alleen frietjes, want meer was er niet zonder melk. Tegen 21 uur kregen we uiteindelijk ons eten. Daarna zijn we onze spullen gaan pakken voor de Halong Bay tour. Morgen vertellen we en dan slapen we een nacht op de boot en de andere nacht op Cat Ba Island in een hostel. Ik heb er super veel zin in!

1. Opa Oma:
    21 juni 2017
    Ja een baaldag kom je ook tegen het is gtst ,maar morgen maakt alles weer goed hopelijk dus geniet nog maar !!! Liefs xx