Melaka dag 3

5 april 2017 - Melaka, Maleisië

Vanochtend vroeg op (8 uur) om de bus te pakken naar Melaka. Ik had een Uber (taxi) besteld want naar de opstapplaats moest ik 23 minuten lopen en dat leek me niet zo fijn plan. Na 3 kwartier gewacht te hebben was de bus er. Het was een hele ruime bus dus ik heb lekker geslapen en een beetje van het landschap genoten. Rond half 3 werd ik ergens afgezet. Toen bleek het nog 1 km naar mijn hostel te zijn. Het was verschrikkelijk. Ik denk dat ik nog nooit zo heb moeten afzien. Dat kan iets over de situatie zeggen of over mij, maar ik denk over de situatie. Onderweg werd ik ook verschillende keren aangesproken door mannen die me wilde helpen met de weg vinden. Ik dacht die willen natuurlijk geld maar nee ze waren echt behulpzaam. Eenmaal aangekomen bij m'n hostel had ik meteen een lekker koude douche gepakt. De douche is in de buitenlucht met een aantal golfplaten eroverheen. Ook zit de douche samen met de wc in een kleine ruimte. Verder is het een net hostel. Na een tijdje uitgerust te hebben ben ik naar buiten gegaan met als missie om een wereldstekker te vinden want ik kon m'n telefoon niet opladen. Ik werd afgeleid door de mooie straatjes bij de rivier en voor ik het wist was het een uur verder. Uiteindelijk de wereldstekker toch nog gevonden. Ik heb vooral veel gewandeld en indrukken op gedaan. Ik ben nu tot nu toe nog geen single backpackers tegen gekomen, alleen maar stelletjes, maar dat komt vast nog wel!

1. Maaike:
    5 april 2017
    Ik hoop dat je het leuk hebt daar. Nu moet je jammer genoeg het lekkere eten van opa en oma missen Nog veel plezier
  2. Lyanne:
    5 april 2017
    Ja... Zo zijn er situaties daar, die je hier niet tegen komt. Maar toch bijzonder dat je zo in de omgeving kunt opgaan terwijl je een boodschap doet.
  3. Opa Oma:
    5 april 2017
    Alweer een lange reis achter de rug ja het is echt goede tijden slechte tijden. Maar misschien blijf je een paar dagen en hoeft de backpack niet mee een fijne dag morgen xxx
  4. Ard Nieuwenbroek:
    5 april 2017
    Een heel mooi en in alle opzichten goed begin..!!!
  5. Ingrid:
    5 april 2017
    Ilvy, EEN km lopen is afzien? Ik denk/hoop dat hier nog eens om kunt lachen. Ik in ieder geval wel lieve nicht. Geniet ze en hoop dat je snel leuke mensen gaat ontmoeten. Liefs
  6. Imme:
    6 april 2017
    Aaah ilf het klinkt zo leuk en super mooie foto's!! Lekker van genieten daar, I am jealoussss! Leuke mensen ontmoeten komt zeker weten nog wel
  7. Karel:
    6 april 2017
    Geniet van al het mooie daar en wij kunnen een beetje meegenieten.