Nha Trang, dag 65

6 juni 2017 - Nha Trang, Vietnam

Vandaag heb ik niet zoveel. Ik ben met die Nederlandse meisjes in de middag naar het strand geweest. Helaas was het weer niet zo mooi vandaag. Heel benauwd en geen zon. Daarna zijn we in mijn hostel gaan douchen en vervolgens zijn we uiteten gegaan. Toen ben ik m'n eentje terug gegaan naar m'n hostel om vanuit daar een taxi te nemen. Ik had aan de receptie gevraagd wat een normale prijs was zodat ik weet dat ik niet teveel betaal. Ik vroeg meteen in het begin of hij het voor 40.000 dong deed en hij deed met z'n handen zo'n beweging van min of meer. Hij kon zoals de meeste hier geen Engels. Ik dacht het zal wel, ik betaal niks meer. Toen ik werd afgezet had ik alleen maar groot geld. Gelukkig had hij wisselgeld. Ik vertelde hem precies hoeveel hij me terug moest geven. Hij probeerde me nog iets minder terug te geven, maar daar trap ik niet in. Ik was blij dat het uiteindelijk gelukt was. Toen werd ik opgehaald met een klein busje. Ik moest achterin gaan zitten op een geïmproviseerde stoel. Het was een wankel plastic kinderstoeltje. Gelukkig waren we redelijk snel bij de grote bus. Helaas heb ik niet dezelfde bus als Febe en Chantal (praat makkelijker met namen). Ik heb wel hetzelfde hotel als hun. Ze hadden al iets geboekt en ze hadden gevraagd of het mogelijk was om er een derde bed bij te zetten en dat is gelukt. Dus komende vijf dagen ben ik niet alleen en dat maakt me happy. Nu lig in de nachtbus en heb ik het redelijk warm. Ik lig namelijk in het midden en daar is geen airco roostertje. Ik heb het idee dat de mensen die aan de buitenkant liggen dat roostertje hebben dicht gemaakt. Hun liggen alleen onder dekens en ik heb het heet. Verder is het wel redelijk comfortabel. Morgen om 6:00 kom ik als het goed is aan in Hoi An.

1. Opa Oma:
    7 juni 2017
    Ja iedere dag andere verrassingen maar het ga je goed af benieuwd voor morgen.