Sapa, dag 77

18 juni 2017 - Sapa, Vietnam

De nacht verliep helaas iets minder leuk. Ten eerste ging de karaoke door tot 23 uur. Vervolgens dacht de baby dat het leuk was om flink te gaan krijsen om 23:30. Ook ergens midden in de nacht en vervolgens om 5:00. Toen dacht de haan dat het tijd was om geluid te gaan maken. Kortom, ik heb dus niet zoveel geslapen. Het ontbijt was wel heerlijk, pannenkoeken. Het had in de nacht ook flink geregend dus we konden kiezen of het mooie maar gevaarlijke modderig pad wilde nemen of gewoon de weg. We hadden gekozen voor het modderige pas omdat we toch de natuur in wilde. Weer liep er een vrouw mee en twee kinderen van 10 en 12. Ik wist dat ze weer dingen gingen verkopen, maar ik had hun hulp gewoon nodig. Het was vandaag ook echt super glad, maar dankzij de hulp weer niet gevallen. Het was ook weer super mooi. Overal waar je kijkt is het groen van de rijstvelden. Ik kan er verder weinig over vertellen. Het is een typisch geval van hier had je bij moeten zijn. Uiteindelijk had ik een armband gekocht van de vrouw die mij geholpen had. Toen we klaar waren konden we douchen en daarna gingen we weer 6 uur in de bus zitten, terug naar Hanoi. Er waren heel veel luidruchtige Vietnamezen in de bus dus van slapen kwam niks terecht. Om 23 uur kwamen we aan, maar we hadden nog geen kans gehad om te eten. Bijna alles was al dicht dus we zijn geëindigd bij de KFC. Daarna meteen naar het hostel om lekker te rusten. Morgen hebben we nog een dag hier en dan hebben we de tour naar Halong Bay van drie dagen.

1. Opa Oma:
    19 juni 2017
    Wat heb je toch een avondtuurlijk dagen gehad en er van genoten ,en jij vond echt de hond in die pot,maar alles went .En nu kom je ook echt met een lege portemonnaie terug en ga maar weer lekker genieten naar Hailong Bay dikke kus xx