Denpasar, dag 31

3 mei 2017 - Terminal Internasional, Indonesië

Dit was onverwachts een super leuke dag geworden. Allereerst hadden we een ontbijt buffet. Deze luxe zijn we als backpackers niet gewend natuurlijk. Vervolgens bleek dat Florian (Duits jongen die we op de boot hebben leren kennen) in hetzelfde stadje als ons verbleef. Hij ging ook vandaag naar Australië. Hij is meteen nog ons hotel gekomen en we hebben wat gekaart. Toen kwam het geweldig plan om een camperbusje te huren in Australië en daarmee door het land te reizen. In verhouding is dat veel goedkoper dan gewoon reizen met openbaar vervoer en in hostels verblijven. Het plan is om dat met z'n vieren te doen want een vriendin van hem komt ook naar Sydney. Wij vliegen daarom morgen meteen door van Brisbane naar Sydney. Ik ben zo enthousiast over dit plan. Dit geeft zoveel vrijheid. En in het busje is slaapplaats voor 4 personen en een keuken met gerei. Ook blijft heeft Tessa haar ticket gewijzigd dus ze blijft nog 2 weken langer. Nu gaan we vliegen. Morgen om 14:50 komen we in Sydney aan en dan gaat het avontuur beginnen. Can't wait!

1. Monique:
    Go with the flow! Dat is wat je altijd al wilde:) Beleef en ervaar! X
  2. Inge Rovers:
    Precies.
    Je hebt de smaak te pakken. Go for it!!
  3. Opa Oma:
    3 mei 2017
    Och Ilvy jullie vallen met je kontje in de boter zo,n vrijheid lekker alles gaan bezichtigen .ga er voor en gaat alles naar wens!!!xx
  4. Lyanne:
    3 mei 2017
    Wat een super mooi avontuur ga je tegemoet. Geweldig leuk. Lekker kamperen en alle vrijheid die daar bij hoort. En als kers op de taart dat Tessa nog langer blijft. Ga ervan genieten!