Hanoi, dag 82

23 juni 2017 - Hanoi, Vietnam

Ik heb voor mijn doen een lange nachtrust gehad. Om half 22 ging ik slapen en om half 10 werd ik weer wakker. Vandaag hadden we een heerlijk verkoelend dagje gehad. We zijn naar een groot winkelcentrum in de buurt gegaan. Daar hebben we de hele dag rondgelopen. Ook zijn we daar naar de bioscoop geweest. Hier lopen alle film voor en dat vonden wij wel gek. De film Baywatch draait hier al niet meer in de bioscoop terwijl die in Nederland pas net draait. We zijn naar de film 49 meters down geweest, die overigens nog niet in Nederland te zien is. We wisten niet waarover die ging. Het bleek een horrorfilm te zijn. Wie had dat gedacht dat ik een horrorfilm in de bios zou zien. De film ging over twee zussen die op vakantie waren en die dan in zo'n kooi met haaien gingen zwemmen, maar het touw waarmee de kooi aan de boot bevestigd was liet los. Toen ging het er dus over hoe ze gingen overleven. Het nadeel vond ik dat je constant in spanning zat en geen moment even rust had. Los daarvan was het best een leuke film. Daarna zijn we ons in het hotel gaan mooi maken, want we wilde naar een skybar gaan. Ik had m'n playsuit aangedaan die ik in Hanoi had laten maken en m'n schoenen die ik in Hue had gekocht. Sinds een maand ook weer een klein beetje make-up opgedaan. Eerst zijn we uit eten gegaan in een super populair Vietnamees restaurant. Het was super lekker! Daarna zijn we naar de skybar gegaan. Het uitzicht was super mooi en ze hadden fijne muziek. Wel was het een beetje prijzig, maar dat was het zeker waard. Ik heb de lekkerste cocktail ooit op (gedeelde plek met de Mojito). Het was met rum, vodka, ananas, Malibu en blue Curaçao. Daarna zijn we nog over de markt gelopen. Daar hadden ze super mooi (neppe) zonnebrillen. Ik kon het niet laten om er een te kopen. Ze waren maar 4 euro terwijl de echte 200 zijn. Het is dezelfde die ik al heb maar dan in een andere kleur. Nu zijn we net in het hotel en gaan we zo slapen. Morgen is m'n laatste dagje hier. Ik hoop dat ik alles in m'n backpack krijg.

1. Opa Oma:
    25 juni 2017
    Ja je slaapmutsje heb je al gehad ,dat was wel nodig na zo'n spannende film slaap lekker een nachtzoen van Opa en Oma xx.