Hanoi, dag 83

24 juni 2017 - Hanoi, Vietnam

Vandaag werd ik wakker met kloppende hoofdpijn. En nee het is geen kater, want ik had gisteren maar een cocktail op. Ik ben daarom de hele dag in bed gaan liggen helaas. Super erg balen, want dit was onze laatste dag. Ik heb me wel vermaakt door met m'n ouders te facetimen. Rond half 4 kwamen Febe en Chantal weer thuis en hadden ze cajun frietjes meegenomen. Dat was zo lief, want ik had honger gekregen en ik vind cajun de lekkerste kruiden die er zijn. Ik voelde me ook al een stuk beter en ik kon rechtop zitten zondet dat m'n hoofd gingen kloppen. Dus ik dacht dat ik toch nog iets de avond kon maken. Helaas verliep dat iets anders. We zijn eerst uiteten geweest bij onze favoriete restaurant 'Gecko', daar heb ik weer die lekkere pizza met banaan genomen. Toen voelde ik me nog goed. Daarna gingen we de weekendmarkt op. Die is zo leuk hier, elke keer zie ik weer iets leuks. Zo ook dit keer. Ik kwam een (neppe natuurlijk) Daniël Wellington horloge tegen. Hij was maar 4 euro dus ik kom hem niet laten liggen. Het was super druk op de markt en gevoelstemperatuur was nog steeds 41 graden. Ik begon me weer super slecht te voelen. Ik voelde me misselijk, hoofdpijn en moe, een beetje grieperig. Daarom ben ik naar de hotelkamer gegaan. Toen ben ik gaan douchen en heb m'n backpack ingepakt. En het is gewoon in een keer gelukt, ongelooflijk! Morgen om 6:15 is de taxi er al dus ik ga vroeg slapen. Hopelijk voel ik morgen beter want ik zie het niet zitten om de hele dag te reizen al ik me zo voel, maar dat zien we morgen wel. Uiteindelijk zal het allemaal goed komen. Wel heel jammer van m'n laatste dag, maar daar is ook niks aan te doen. Nu ga ik lekker slapen en dan kan ik morgen aan het strand uitzieken, dat klinkt ook niet verkeerd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl