Kuta (Lombok), dag 21

23 april 2017 - Kuta, Indonesië

Deze dag is gelukkig iets rustiger verlopen. Na lekker ontbeten te hebben zijn we stadje ingegaan om wat dingen te halen in de supermarkt en om de Komodo tour te regelen. We gaan komende woensdag voor 4 dagen op een hele basic boot leven. We slapen op het dek en er is geen douche aanwezig. Wel gaan we echt super mooie dingen zien. Verlaten eiland, een roze strand, mooie natuur en natuurlijk de komodo draken. Later op de dag zijn we, na heel onderhandelen over de taxi prijs, naar een shoppingmall gegaan in Mataram. De shoppingmall viel tegen want de winkels waren niet zo leuk en het was duur. We hebben dus voornamelijk de hele dag met z'n drieën van alles gegeten. Toen we weer terug op de kamer waren kregen we van de andere meisjes te horen dat we nog geld moesten betalen voor de scooter. Die mensen bij wie het hadden gehuurd zijn hun gaan opzoeken om geld te eisen. Er was namelijk een klein stukje plastic van onze scooter af, maar helemaal geen belangrijk onderdeel. Het bedrag dat ze vroegen was echt heel hoog, maar gelukkig hebben de meisjes er een hoop af weten af te krijgen. Wat we morgen gaan doen is nog niet zeker. Ik wil heel graag naar het Rinjani National Park, maar om met z'n tweeën te gaan is heel duur. We zijn dus afhankelijk of anderen mee willen. To be continued....

1. Monique:
    23 april 2017
    Je verhalen klinken steeds meer als een echte backpacker ....... je gaat het allemaal beleven. Leuk om te lezen! X
    Ook wij zijn iedere keer benieuwd hoe jullie iedere dag gaat verlopen ,maar het gaat jullie goed af geniet er maar lekker van xvan Opa Oma.