Labuan Bajo, dag 28

30 april 2017 - Labuan Bajo, Indonesië

Ik werd helaas al om 7 uur wakker. Mijn ritme is hier echt totaal anders dan in Nederland. Alleen dat al is een gekke ervaring. Rond 10 uur was iedereen wakker dus gingen we opzoek naar ontbijt. We hadden gehoord dat er een leuke bakkerij was, maar toen we daar aan kwamen was die dicht. Toen hadden we daar vlakbij een heerlijk ontbijt gehad (fruitsalade, toast met bacon en twee omeletten en een kop thee). Daarna zijn we met de shuttlebus terug naar het hostel gedaan. Daar hadden we kaartspellen gedaan. Toen moest Flo (de Duitse jongen) helaas gaan want hij vliegt weer terug naar Australië. Dat afscheid nemen van mensen die je leert kennen blijft niet leuk. Vervolgens zijn we naar een supermarkt gegaan om snacks in te slaan. Daarna wilde we met de shuttle terug naar ons hostel. Ons hostel ligt op een berg en die weg er naar toe is super stijl en met veel losliggende stenen dus vandaar de shuttlebus. Helaas was de shuttlebus bij de luchthaven dus hebben we gewacht en een verse juice gedronken. Uren later was de shuttle er nog steeds niet. Na heel wat wachten en bellen is de shuttle uiteindelijk nooit komen opdagen en moesten we alsnog naar boven lopen. Daarna ging ik skypen met mijn lieve ouders (1 uur en 15 minuten, erg lang dus).   Toen heb ik hier in het restaurant m'n noodles klaargemaakt en daarna nog wat frietjes besteld. Vanavond is hier een filmavond dus daar gaan we naar toe. We hebben de film 'the passenger' gekeken. Het was een leuke film, maar niet bijzonder. Nu ben ik wel heel moe dus ik ga snel naar bed. Morgen alles proberen te regelen voor het vervolg van m'n reis.

1. Opa Oma:
    30 april 2017
    Een paar rustige zal je goed doen en weer lekker bij gegeten en waar de reis weer naar toe gaat dat lezen we weer in het volgende verhaal het ga je goed OpaOma xx