Komodo tour, dag 27

29 april 2017 - Labuan Bajo, Indonesië

Vandaag gingen we op Komodo tour op twee eiland: Rinca en Komodo. We hebben verschillende Komodos gezien. We konden zo dichtbij komen, op 1 meter afstand denk ik. Dat was echt heel bijzonder om mee te maken. Daarna gingen we naar Labuan Bajo (Flores, onze eindbestemming). Ik was zo blij toen we aan land kwamen want ik was wel toe aan comfort en een douche. Helaas moest ik eerst nog een kwartier afzien. Ons hostel ligt op een mooie plek, maar wel bovenop een berg. Onderweg kreeg ik last van hyperventilatie en dat heb ik nog nooit gehad. Ik raakt helemaal in paniek, maar ik kon mezelf rustig krijgen en heb wat gedronken en toen ging het weer. Eenmaal in het hostel aangekomen ging ik meteen onder de douche. Daarna gingen we meteen uiteten met z'n vieren. Ik heb zo genoten van normaal eten. We hebben zoveel gegeten en het was zo lekker. Toen zijn we naar een bar gegaan. Als deze reis me iets leert is het wel bier drinken. Al het andere is zo duur. Daarna zijn we naar ons hostel gegaan en hebben we tot 2 uur in de nacht daar gezeten. Het was zo gezellig. We hebben gedanst, drankspelletjes gedaan, massages gehad en vliegtuigje gedaan. Het was een geslaagde dag. Nu ga ik slapen want morgen gaan we om 9 uur ontbijten bij een crêperie. Heb daar nu al zin in.