Singapore dag 1

3 april 2017 - Singapore, Singapore

Het begin is gemaakt, ik ben er! Ik heb vandaag nog weinig gezien, want ik ben alleen maar een uurtje gaan wandelen op zoek naar eten. Dat eten van hier wordt nog even even wennen, want ik zie nergens frietjes of aardappelen op het menu staan. Verder is mijn eerste indruk van Singapore dat het los van het uiterlijk van de mensen, niet Aziatisch aandoet. Het verkeer gaat op een westerse manier (niet zo chaotisch als in Bangkok), ook zijn hier veel hoge gebouwen. Toch zijn er wel een aantal dingen die we in de westerse wereld niet zien. In de wijk little India voelt het namelijk alsof je in India loopt. Het ruikt er anders en de mensen zien er ook echt uit alsof ze uit een bollywood film zijn gestapt. Verder heb ik nog weinig gezien dus dat ga ik allemaal morgen doen!

1. Ingrid:
    Yezzz you did IT!! Succes met de aardappeljacht. Liefs
  2. Amber:
    Have fun!
  3. Monique:
    3 april 2017
    Al heel wat indrukken in die enkele uren. Vanaf nu gaat je avontuur echt van start. Go for it! Ik ben nu al apetrots op je!! X
  4. Cecile:
    3 april 2017
    Wauww, nu al veel indrukken opgedaan. GENIET!!!!!
  5. Pleunie:
    3 april 2017
    Al veel indrukken in die paar uur op etens jacht. Nu gaat het allemaal beginnen. YOU GO GIRL!!
  6. Astrid Tax:
    3 april 2017
    Het avontuur is begonnen!✈️Heel veel plezier Ilvy geniet ervan!
  7. Astrid Tax:
    3 april 2017
    Het avontuur is begonnen. ✈️ Ilvy goede reis. Geniet ervan!
  8. Opa Oma:
    3 april 2017
    Nu is je avontuur begonnen geniet ervan en fruit vind je iedergeval lekker doei doei!
  9. Inge Rovers:
    4 april 2017
    Het avontuur kan beginnen! Erg leuk om je te volgen. Een Mac Donald als nood kan altijd nog....
  10. Mildred:
    4 april 2017
    Veel plezier verder Ilvy en geniet ervan.
  11. Ilvy van Opstal:
    Dankjewel allemaal!