Singapore dag 2

4 april 2017 - Singapore, Singapore

Eerste nacht overleefd. Ik heb redelijk geslapen maar werd wel regelmatig wakker door mijn kamergenoten of door de hitte. Ik moet echt heeeeel erg aan het weer wennen. Ik voel me de hele dag door vies. Vandaag ben ik als eerst naar Marina Bay en omgeving geweest. Oftewel het rijke gedeelte van Singapore. Het zag er natuurlijk erg mooi uit! Echt een droom om nog ooit in Marina Bay Sands hotel te slapen. Dat hotel heeft een zwembad op het dak wat een mooi uitzicht heeft.
Zelfs een voetbal veld midden op het water.

Daarna heb ik lekker lang de metro genomen (airco!!!!) naar Harbour Front om vanaf daar naar Sentosa Island te gaan. In de metro stond een man in korte broek met een enkelband om, ook nog nooit gezien.

Alles is hier trouwens in het Engels. Mensen praten onderling wel een andere taal maar ik zie mensen Engels op whatsapp typen, kinderen met huiswerk in het Engels, op alle verpakking staat eerst Engels en daaronder pas hun eigen naam en alles in de metro wordt in het Engels omgeroepen. Sentosa Island is een mooi eiland maar heel toeristisch. Het voelt als een groot pretpark aan. Overal moet je ook voor betalen. Ik wilde niet betalen dus ging lopend opzoek naar het strand. Ik heb de niet toeristische route gepakt want ik kwam geen mens tegen. Na een uur gelopen te hebben kwam ik uiteindelijk bij het strand uit. Ik ben er niet in geweest maar het was een mooi strand om te zien.

Uiteindelijk bij de burger king beland voor m'n avondeten. Was wel erg lekker! Daarna ben ik weer terug naar Marina Bay gegaan omdat daar een lichtshow zou zijn.  Maar helaas is de licht show nooit komen opdagen. Toch heb ik kunnen genieten van een mooi uitzicht.

Morgen weer vroeg op, want dan neem ik de bus naar Melaka (Maleisië).

1. Inge Rovers:
    Wat een mooie plaatjes!
  2. Pleunie:
    4 april 2017
    Klinkt als een intensieve dag! Wat een prachtige foto's ook, zou zo nog willen nakomen
  3. Opa Oma:
    4 april 2017
    Je hebt heel veel indrukken op gedaan het lijkt geweldig dit mee te mogen maken .slaap lekker !!!!!!
  4. Lyanne:
    4 april 2017
    Een leuke en indrukwekkende dag. Je moet in het begin aan het klimaat wennen. Wij zouden graag die temperatuur hier willen hebben. Maak er morgen [zo meteen] weer een mooie dag van. Veel plezier. Xxx
  5. Ingrid:
    4 april 2017
    Je tempo aanpassen schatje scheelt heel veel! Liefs
  6. Lara:
    4 april 2017
    wat een mooie fotos! lijkt me heel vet en leuk om daar te zijn! maak er morgen weer een leuke dag van
  7. Monique:
    Morgen op weg naar Maleisië. Nieuw land en nieuwe avonturen. Goede reis. X