Sydney, dag 33

5 mei 2017 - Potts Point, Australië

Vandaag hebben we Sydney verkent. We zijn naar Opera house geweest en naar het centrum. Vooral gewoon veel rondgelopen. Het is een leuk stad, maar het komt niet in de buurt van New York. Daarna zijn we gaan koken. Eindelijk weer groentes eten. Het koken vind ik hier niks. Want het is super druk in de keuken en alles is vies. Het is gelukkig maar voor een paar dagen want dan hebben we de camper. Na het eten zijn we met z'n drieën een horror film gaan kijken (Orphan). Het viel me eigenlijk mee. Ik vind horror normaal echt niet leuk maar deze was nog best leuk. Daarna zijn we nog naar de Mac geweest voor een Late night snack. Nu is het half 3 en gaan we slapen. We slapen in een kamer met 14 bedden en het zijn voornamelijk mannen. Veel van hen nemen na het stappen en meisje mee dus ik ben bang dat het geen rustige nacht wordt. Morgen gaan we naar het strand dus dan kan ik bijslapen.

1. Cecile:
    7 mei 2017
    Wauwwww, wat een mooi verhaal Ilvy. Geniet van alle mooie dingen die je ziet en van de mooie ontmoetingen. Dat gaat allemaal in je rugzak mee naar huis.