Sydney, dag 34 en 35

7 mei 2017 - Potts Point, Australië

Een beetje een late post deze keer. Gisteren hebben we een hike van 6 km gedaan langs de kust. Ik vond het fijn om te doen. In deze temperatuur is het heerlijk om te wandelen. Helaas heeft Tessa iets aan haar knie dus die had heel veel last. Ik heb er wel van genoten. In de avond voelde Tessa zich ziek dus toen zijn Florian en ik samen gaan indrinken. Uiteindelijk werden we door kamergenootjes meegevraagd om met hun een drankspel te doen. Dat zijn allemaal jongens uit Engeland. Geordie Shore achtig types. We zijn daarna ook met hun opstap geweest. We zijn denk ik een halfuur binnen geweest en toen zijn Florian en ik naar buiten gegaan en hebben we daar de hele avond rondgelopen en daarna zijn we gaan slapen. Eerst zijn we ORS gaan drinken om er zeker van te zijn dat we ons de volgende dag goed zouden voelen. Dat heeft gewerkt want vandaag voelde we ons allebei prima. In de ochtend zijn we naar een reisbureau geweest om alles te regelen voor de roadtrip. Dat duurde langer dan verwacht. Er kwamen allemaal problemen, maar die zijn gelukkig opgelost. Mede dankzij m'n lieve moeder. Tessa is nog steeds ziek. Dus we zijn naar het strand gegaan om daar te gaan liggen. We hadden het weer verkeerd ingeschat. Het was geen bikini weer dus we hadden het heel koud. Daarna zijn we naar een shoppingmall geweest. Ik heb wederom niks gekocht. Na het eten is Tessa meteen geslapen. Florian en ik hadden nog een poging gedaan om een film te kijken, maar na een uur konden we allebei ons ogen niet meer openhouden dus we gaan het een andere keer verder kijken. Morgen om 9 uur moeten we onze camper ophalen. Ik heb er zoveel zin in. Het is gelukkig een automaat dus dan durf ik er wel in te rijden denk ik. We hebben de camper t/m de 29e. Ik zal weinig wifi hebben denk ik. Ik zal elke dat alles opschrijven en zodra ik wifi heb zet ik het op mijn blog. Morgen gaan we de omgeving van Sydney verkennen dus ik ben benieuwd!

1. Opa Oma:
    7 mei 2017
    Wij wensen veel plezier met de camper ,wat een luxe we hopen dat jullie het heel gezellig gaat vinden en veel gaat zien vervelend dat Tessa ziek is wij wensen haar beterschap .gr. aan jullie en geniet ervan!!xxx