Gili Trawangan, dag 12

14 april 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

Vandaag was echt een relax dag. Rond 10 uur ben ik gaan ontbijten met bananen pannenkoekjes en fruitsalade. Daarna zijn we terug ons bed in gegaan want we hadden nog steeds onze kleding niet en dus ook geen bikini's. Ik heb toen vooral gekeken naar waar ik hierna heen wil. Ik heb ervoor gekozen om het binnenland van Bali nog in te gaan, Ubud. M'n kamergenootjes hadden daar leuke verhalen over verteld. Wat ik daarna ga doen zie ik dan wel weer. Uiteindelijk ben ik in het hostel gaan lunchen met gefrituurde banaan, echt heerlijk! Rond 14 uur was onze was klaar dus konden we alles gaan sorteren en onze backpack opnieuw gaan inpakken. Een uur later waren we klaar denk ik. Toen zijn we fietsen gaan huren en naar een leuk strandje gefietst. Dat was voor mij nogal een uitdaging want m'n remmen deden het niet en het is druk op de 'weg' met voetgangers, paarden en andere fietsers. Helaas kon je daar niet goed snorkelen dus dat ga ik dan nog een andere keer doen. Daarna hebben we gegeten op de night market voor 2 euro (zonder de toetjes, brownie en bananencake). Morgenvroeg ga ik weer met de boot naar Bali dus mijn avontuur op dit eiland is voorbij, op naar het volgende.