Krabi, dag 84

25 juni 2017 - Krabi, Thailand

Ik had echt super lekker geslapen. Ik voelde me ook niet meer ziek gelukkig. Ik had me snel klaargemaakt en afscheid genomen van Febe en Chantal. Daarna ging ik wachten voor mijn Uber. Die had ik bijna gemist. Op de plek waar hij me moest ophalen kon hij niet met de auto komen vanaf de kant waar hij vandaan kwam. Hij had me al gebeld, maar mijn telefoon stond nog op stil dus dat kreeg ik niet binnen. De meeste uber chauffeurs zou de rit dan annuleren, maar hij kwam gelukkig naar mijn plek toegelopen om mij op te halen. Op het vliegveld ging ook alles goed. Na de security wilde ik wat halen om te ontbijten. Dat bleek moeilijker dan verwacht. Er was een Burger King, maar daar had ik echt geen zin in. Het enige andere wat er was, was een soort bakkertje. Die bleek niks op voorraad te hebben behalve een cakeje dus dat werd m'n ontbijt. De hele vlucht heb ik geslapen en we waren zelfs 25 minuten te vroeg op de luchthaven in Bangkok. Ik moest daar wel een tijdje zoeken, want het was zo groot en niet heel duidelijk vond ik. Het vliegtuig naar Krabi vertrok helaas iets later. In het vliegtuig werd ook nog wat over de koning omgeroepen. Dat hij nog steeds voorleeft in hun hart en dat soort dingen. Toen ik in Krabi aankwam heb ik mijn overige Maleisische geld ingeleverd voor Thais geld. Daarna heb in de shuttlebus geregeld. In de shuttlebus moest ik best een tijdje wachten voordat hij vertrok. Ik was uiteindelijk om half 6 in het hostel en om 6 uur vanochtend stond m'n wekker.  Moet je nagaan hoe lang je dan aan het reizen bent terwijl de afstand tussen Hanoi en Krabi eigenlijk maar 3 uur vliegen is. Het hostel is super mooi, ruim en schoon. Elke dag is hier een gratis bqq. Dat houdt in twee spietjes dus het is geen hele maaltijd, maar toch leuk. Een paar meisjes in de kamer waren aan het praten dat ze naar de bbq gingen. Ik heb toen gevraagd of ik mee mocht. Dat vond ik wel een beetje spannend. Dat is niet iets wat ik normaal zou doen, me in een groep mengen. Uiteindelijk was het gezellig en zijn we daarna echt uiteten geweest. Drie van meisjes (Engelse) vertrekken morgen alweer, maar een Nederlandse meisje blijft nog een dag. Met haar ga ik morgen op pad dus daar heb ik zin in. Ik ben heel blij om weer in Thailand te zijn. Ik ging ook naar de 7eleven en toen dacht ik yes ik ben echt in Thailand. Als ik alle verhalen van de meisjes hoor hebben ze hier nog zoveel mooie dingen die ik nog niet heb gezien. Nu denk ik wel shit ik had hier ook nog graag rond willen reizen. Maar je kan niet alles hebben dus dat is iets voor de volgende keer. Ik ga in ieder geval genieten van de 4 dagen die ik hier heb.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Inge Rovers:
    25 juni 2017
    Elke keer kijk ik uit naar je verhalen want vind het zo leuk je te volgen....
    Geniet de laatste paar dagen van zon, zee, bountystrandjes en alle indrukken die je hebt opgedaan!! X
  2. Opa Oma:
    25 juni 2017
    Je hebt echt een avondtuurlijk leven je vliegt van het een naar het ander komt nieuwe mensen tegen en weer lekker stappen hoe mooi kan het zijn geniet nog van de laatste dagen.liefs opa oma xx
  3. Elise:
    25 juni 2017
    Geniet met volle teugen op je laatste dagen van deze onvergetelijke reis. Wat een avonturen, belevenissen en ontmoetingen heb jij gehad in deze 3 maanden. Neemt niemand je meer af!
    Nog maar even niet aan denken maar ik wens je toch alvast een goede terugreis. Hier wordt je in ieder geval weer met open armen ontvangen, dat weet ik zeker. X
  4. Elise:
    25 juni 2017
    En bedankt dat we met je mee mochten " reizen"
  5. Elise:
    25 juni 2017
    En bedankt dat we met je mee mochten "reizen" :)
  6. Ingrid:
    26 juni 2017
    Dag lieverd, het is altijd dubbel: afscheid nemen van een hele mooie tijd en intens verlangen naar je thuis. Jij bent veranderd en de mensen thuis nauwelijks. Oplossing: zorgen dat je weer kunt gaan reizen. Geniet nog van het fantastische Thailand en tot snel! Dikke zoen