Hoi An, dag 67

8 juni 2017 - Hoi An, Vietnam

Vandaag hebben we weer een dagje in Hoi An gespendeerd. Allereerst hebben we in de ochtend rondgelopen en winkeltjes gekeken. Ook hebben we foto's gemaakt want de zon scheen. Het wad super het vandaag. Een van de benauwdste dagen tot nu toe. Om 12 uur moesten we weer in het hotel zijn omdat mijn tas werd gebracht. Ik ben er echt super happy mee. Daarna zijn we gaan lunchen. Na het lunchen gingen we onze kleding passen. Mijn kleding past dus ze hoefde alleen nog de laatste dingetjes af te werken en dan is het morgen klaar. In de avond zijn we bij een echte Italiaan uiteten geweest. Dat was zooooo lekker. Na bijna 3 maanden eindelijk een goede pizza. Daarna hebben we door de stad gelopen want het was full moon festival. Dan hanger er extra veel lampionnen overal en is de stad daarmee verlicht. Het ziet er heel sfeervol uit. Verder heb ik vandaag dingen uit zitten zoeken voor de rest van m'n reis. Ik heb namelijk tijd over dus ik kan nog naar een andere bestemming. Vliegen naar Hong Kong is heel goedkoop en dat leek me super leuk, maar na wat berekeningen was de stad te duur. Uiteindelijk bleek Krabi (Thailand) het goedkoopst te zijn. Dus ik denk dat ik daar een weekje naartoe ga om m'n laatste week lekker te relaxen aan een heel mooi strand. Voor morgenvroeg hebben we een tour geboekt naar de Marble mountains dus ik ben benieuwd.

1. Yvonne:
    8 juni 2017
    Ilvy, wat een hoop ervaringen heb jij in korte tijd opgedaan! Fijne en minder fijne, maar wel belevenissen waar je heel veel lessen van hebt geleerd en die je in de toekomst goed van pas zullen komen. Ik ben benieuwd naar de foto's die bij je verhalen horen. Af en toe krijg ik er 1 te zien van je moeder. Moet geweldig zijn daar. Ga nog ff ongelofelijk genieten van de laatste weekjes. Je kunt trots zijn op jezelf dat je dit avontuur bent ingestapt! Groetjes Yvonne van Rozendaal
  2. Opa Oma:
    9 juni 2017
    Lekker gewinkeld alles nu op maat ik ben echt benieuwd het zal zeker apart zijn !Een weekje lekker naar Taillant om te relexen is ook heerlijk geniet ervan !!!lief opa Oma xx