Hoi An, dag 68

9 juni 2017 - Hoi An, Vietnam

Vanochtend werden we op tijd opgehaald om naar de Marble mountains te gaan. We hadden een oud mannetje als gids. We moesten veel trappen lopen en hij had daar best moeite mee en dat was zielig om te zien. Verder was het echt super mooi. We hebben grotten gezien en boeddhistische architectuur tussen de bergen. Het was echt afzien met de hitte. Vervolgens zijn we naar het hotel gegaan en zijn we daar gaan slapen want we waren super moe. Daarna zijn we gaan lunchen in een Frans cafeetje. Toen zijn we weer naar de kledingwinkel geweest om voor het laatst onze kleding te passen. Het waren zulke aardige mensen. We hebben ook een foto gemaakt met ze. Daarna hebben we nog wat rondgelopen en vervolgens zijn we weer naar het hotel gegaan. Daarna zijn we gaan eten in een Indiaas restaurant. Ik had daar nog nooit gegeten, maar ik was positief verrast. Dit was zo lekker en ook de eerste keer dat ik zo vol zat dat ik niet alles op kon eten. Daarna zijn we weer naar het hotel gegaan voor een goede nacht slaap. Een beetje een luie dag vandaag, maar we voelen ons allemaal niet helemaal fit. Hopelijk na deze goede nacht slaap voelen we ons morgen beter. En er staan trouwens weer een paar foto's op mijn blog!

1. Maaike:
    10 juni 2017
    Super vette foto's! Het ziet er zo vrolijk uit en een hele mooie cultuur☺☺
  2. Opa Oma:
    10 juni 2017
    Prachtige foto,s en dat je van de cultuur geniet wil ik geloven erg interresant nog maar lekker genieten gr.
  3. Lyanne:
    10 juni 2017
    Super. Ben benieuwd naar je kleding. Ze hebben het snel gemaakt. Zo snel kan ik het niet. Xxx