Hoi An, dag 69

10 juni 2017 - Hoi An, Vietnam

Ik werd onrustig wakker. Ik ben de laatste tijd veel te veel aan thuis aan het denken. Ik ben zo bang dat alles weer hetzelfde wordt als voorheen en dat wil ik niet. Ik denk dus veel na over hoe ik dingen kan veranderen en dat is nog best lastig. Het liefst denk ik daar nog niet over na, maar ik zit er toch mee. Ik ben gewoon bang dat ik me nooit meer zo zal voelen zoals ik me in Australië voelde. Ik was zo gelukkig. Dat komt vast uiteindelijk allemaal goed! Ik voel me vandaag ook niet zo lekker. Ik heb steken in krampen in m'n onderbuik. Ik ben daarom ook niet mee naar het strand gegaan. Het is niks om je zorgen over te maken oma . Ik heb de hele dag in bed gelegen, series gekeken. Later op de dag heb ik een pijnstiller genomen omdat het steeds erger werd. Ik zeg altijd dat ik alles wil meemaken dus dan roep ik dit natuurlijk op me af. Nu heb ik alles meegemaakt wat je kunt meemaken als backpacken denk ik (bedbugs, scooter ongeluk, ziek zijn). Mocht het morgen niet beter gaan dan ga ik denk ik naar het ziekenhuis, want ik denk dat het misschien een blaasontsteking is. Uiteindelijk ben ik de deur uitgegaan om te gaan dineren. Op advies van m'n mamsie had ik cola genomen want dat zou helpen. Gek genoeg had ik er na het diner geen last meer van. We zijn nog over de markt gelopen en hebben daar allemaal een super leuk kleurrijk tasje gekocht. Daarna zijn we weer teruggegaan naar het hotel. Morgen is ons laatste dagje hier in Hoi An.

1. Mildred:
    10 juni 2017
    Ilvy, wat heb je toch al veel meegemaakt en wat ben je steeds eerlijk over hoe je je voelt en hoe je alles beleeft. Ik vind het super knap van je en ik weet zeker dat je als je straks weer thuis bent met alles wat je geleerd hebt je gemakkelijker door bepaalde situaties heen slaat. Nogmaals petje af en hopelijk nog een paar mooie weken voor jou aan de andere kant van de wereld. Groetjes, Mildred
  2. Inge Rovers:
    11 juni 2017
    ....mooi om te lezen hoe kwetsbaar je jezelf opstelt door zo open en eerlijk te zijn over hoe je dingen ervaart en voelt. Dat hebben niet zoveel mensen en dat siert je echt vind ik. Je laat je hart spreken!
  3. Cecile:
    11 juni 2017
    Hoi Ilvy, ik kan me voorstellen dat je met deze zaken worstelt en dat best lastig is.
    Geniet nog maar meid van alles wat je nu meemaakt, ziet en ontdekt!!
    Het is je gegund!! Dikke kus!!
  4. Opa Oma:
    11 juni 2017
    Misschien een kleine dip maar jij knokt ervoor .jij bent onze lieve knappe meid waar wij zo trots op zijn,jij krijgt het toch weer voor elkaar om op de rails te krijgen en met je lieve moeder kun je alles delen super liefs oma opa xx
  5. Ard Nieuwenbroek:
    11 juni 2017
    Die adviezen van moeders.....