Hoi An, dag 70

11 juni 2017 - Hoi An, Vietnam

Vandaag voel ik me weer helemaal fit. Daar ben ik super blij mee want ik ga hier liever niet naar een ziekenhuis. Ik vind jullie reacties ook allemaal super lief en leuk. Ik ben zelf ook verbaasd dat ik zoveel vertel want normaal ben ik eigenlijk niet zo'n open persoon over m'n gevoelens. Maar een van de dingen die ik hier heb geleerd is om dat wel te zijn. Want als je je openstelt en je gevoelens deelt dan wordt de band met mensen alleen maar sterker als het de 'goede' mensen voor jou zijn. En zo niet dat zijn dat niet de mensen die je in je leven wil hebben denk ik. Maar nu weer terug naar de dag. We hebben zoals gewoonlijk hier niet zoveel gedaan. Het stadje is zo gezellig om gewoon rond te lopen, te eten en winkeltjes te kijken. Dat is dus ook precies wat we gedaan hebben. We hebben gebak gegeten voor het eerst sinds maanden, dat was heerlijk. Verder zijn we vooral gaan rondgelopen en hebben we genoten van ons laatste dagje in de stad. Ik heb ook nog tussendoor met m'n moeder gebeld via FaceTime. In de avond zijn we in een super leuk binnen tuintje gaan eten. Weer bij het hotel aangekomen probeerde ik m'n backpack in te pakken. Dat was nog een hele klus met alle gekochte souvenirs. Gelukkig is het me toch gelukt, maar ik kan nu echt niks meer kopen. Morgen gaan we met de bus naar Hue. Daar blijven we een nachtje slapen. We hebben weer een hotel geboekt met z'n drieën. Ik heb er zin in! Ook is Hoi An best duur voor Vietnamese begrippen dus ik ben wel blij dat we nu weer naar goedkopere plekken gaan.

1. Monique:
    11 juni 2017
    Je krijgt het toch allemaal voor elkaar....top zeg zoals jij dat weer doet! X
    Nu nog genieten van een paar weken backpacken. ( maak deze dit al te zwaar:))
  2. Opa Oma:
    11 juni 2017
    Backpack gepakt weer op naar het volgende ja het blijft spannend .Ilvy je bent open over je je zelf ,dat is alleen maar goed deze reis maakt je volwaardig mens die weet waar ze voorstaat Je bent er echt voor gegaan gr. Van je trotse Oma en Opa xx
  3. Karel:
    11 juni 2017
    Het mooie van reizen is ook altijd weer het thuiskomen en van jou de avonturen te horen maar geniet eerst nog van die tijd die je nog daar bent . Groetjes Ome Karel
  4. Ard Nieuwenbroek:
    11 juni 2017
    Wat je uitstraalt trek je aan....
  5. Pleunie:
    11 juni 2017
    Je was al een prachtige mooie zus van binnen en buiten, denk dat ik door deze reis nog een mooiere zus terug krijg! Wat fijn dat je zoveel al hebt geleerd, op naar de laatste weken. De laatste dingetjes leren en dan weer terug naar je zussie. Weet niet of jij daar al weer zin in in hebt maar ik zeker wel. Geniet van je laatste weken en tot snel! X