Hue, dag 71

12 juni 2017 - Hue, Vietnam

Vanochtend heb in die bus genomen naar Hue. De busreis was best kort (3 uurtjes). Ik kwam wel een uur eerder aan dan Chantal en Febe. Gelukkig kon ik al de kamer in. We hebben vandaag nog niet super veel van de stad gezien. We zijn voornamelijk gaan eten en hebben wat rondgelopen. Deze stad is wel een verademing. Zo weinig verkeer vergeleken met de andere steden en ze hebben zelfs voetgangers oversteek lichten. Die werken helaas niet helemaal goed want verschillende mensen rijden alsnog door rood dus het is altijd opletten. Ook hebben we het idee dat er minder armoede is hier. Alles ziet er goed en verzorgd uit. Toen we gingen dineren had de bediening een iPad om onze bestellingen mee op te nemen. Er zijn ook veel leuke winkeltjes. We waren een schoenenwinkel binnengelopen en we hebben daar allemaal schoenen gevonden. Eigenlijk zit m'n backpack bom vol ondertussen maar ik kon deze schoenen niet laten staan. Ze waren ook maar 8 euro en hier heeft alles mijn pasvorm. Van de schoen die ik gekocht heb was maat 36 de grootste maat dus dat zegt wel genoeg. Het enige nadeel hier is dat onze douche zo ongeveer boven de wc hangt. Het is zo smal dat je serieus je voet niet kunt verzetten zonder over de wc te struikelen. Morgenavond gaan we hier alweer weg. Dan hebben we de nachtbus (van ongeveer 16 uur) naar Hanoi, de hoofdstad van Vietnam.

1. Opa Oma:
    12 juni 2017
    Jullie hebben genoten en lekker gewlnkeld morgen naar de hoofdstad Hanoi .we wensen jullie goede reis ,en genieten maar liefs Opa Oma xx