Krabi, dag 86

27 juni 2017 - Krabi, Thailand

Het in slaap komen was moeilijk want alles zat dicht dus ik moest door m'n mond ademen, maar die werd daardoor en door de airco heel droog. Uiteindelijk heb ik wel lekker geslapen. Helaas werd ik niet zo fit wakker. Ik heb er daarom ook voor gekozen om vandaag toch in bed te blijven liggen in de hoop dat ik me beter ga voelen. Ik denk dat ik de griep heb, maar ik heb nog niet gemeten of ik koorts heb. Ik ben alleen m'n bed uit geweest om eten bij de 7eleven te halen. Ik krijg hierdoor wel extra zin om naar huis te komen want in je eentje ziek zijn op reis is echt niet leuk. Niemand die je eten komt brengen of die voor je zorgt. Ik had wel het geluk dat er maar een ander meisje in de kamer slaapt dus ik heb geen last gehad van kamergenootjes. Het weer was vandaag ook niet super goed. Vanaf 16 uur heeft het de hele avond geregend. Ik merk wel dat je hier veel meer last hebt van het regenseizoen dan in Vietnam. In de avond zijn er nog twee Nederlandse zusjes op de kamer gekomen. Ik voel me wel bezwaard dat ik zoveel geluiden maak steeds, hoesten, niezen, snotteren. Ik voel me echt beroerd, maar ik heb redelijk wat geld betaald om hier m'n laatste dagen van m'n reis te zijn dus ik vertik het om al die dagen in bed te blijven liggen. Ik kijk eerst hoe het weer er morgen uitziet. Als dat er goed uitziet ga ik naar Koh Phi Phi, ook al zegt iedereen dat het weer daar nog slechter is dan hier. En m'n laatste dag wil ik eigenlijk m'n nagels laten doen, want dat is hier zo goedkoop en dan ben ik summerproof voor Nederland. Verder heb ik weinig te melden, want ik heb gewoon letterlijk niks gedaan. Hopelijk heb ik morgen wat leukere en positievere verhalen te vertellen.

1. Elise:
    27 juni 2017
    Beterschap voor je laatste dagen!
  2. Opa Oma:
    27 juni 2017
    Ziek zijn is niks aan hopelijk knap je snel op van harte beterschap liefs Opa Oma xx
  3. Annemiek:
    27 juni 2017
    Balen Ilvy! Beterschap, hopelijk ben je morgen weer wat fitter en kun je nog genieten van je allerlaatste dagen. Alvast een hele goede terugreis gewenst!