Kuala Lumpur, dag 7

9 april 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Even een korte update. Ik kom hier helemaal geen andere reizigers tegen en dat vind ik erg jammer. Vandaar dat ik met hulp van hele lieve mensen heb besloten om m'n hele reisschema om te gooien. Ik vlieg morgen naar Denpasar (Bali). Ik overnacht daar 2 nachten en vervolgens ga ik door naar de Gili eilanden. Daar zijn heel veel backpackers, dus zal ik niet alleen zijn. Ik ben afgelopen twee dagen vooral bezig geweest met wat ik nu wilde met mijn reis en hoe ik het moest gaan aanpakken. Dus hopelijk komen er hierna weer leuke verhalen op mijn blog!

1. Ellen:
    9 april 2017
    Bali is ook erg leuk om te zien. Wel druk maar dat is ook wel weer gezellig. Gili eilanden zijn wij ook geweest maar dat is al heel lang geleden. Je kunt van daaruit ook makkelijk naar Lombok gaan. Is ook erg mooi. Succes! En blijf genieten!
  2. Ellen:
    9 april 2017
    Hoi, op Bali heb je ook prima plekken om backpackers te ontmoeten. Kijk maar bij Lovina beach, Kuta beach en natuurlijk Ubud(echt chill). Have fun, selamat jalan.
  3. Lyanne:
    9 april 2017
    Goed gedaan Ilvy. Je ziet wel dat je er alleen uitkomt om je reisschema om te zetten. Maar dat had ik al van je verwacht. Jij weet wat je wilt. Goede reis morgen.
  4. Annemiek:
    9 april 2017
    Balen dat het anders loopt dan wat je verwacht had van het backpacken in Maleisië maar knap dat je de beslissing neemt om dan een andere richting op te gaan.
    Goede reis morgen!
  5. Ard Nieuwenbroek:
    Well done..!
  6. Inge Rovers:
    9 april 2017
    Goede keuze Ilvy...en plannen zijn er om te veranderen. ;-) Goede reis morgen.
  7. Ingrid:
    10 april 2017
    Goede beslissing meid, en ja Bali is ook fantastisch mn Lovina beach in Het noorden met zwarte lava stranden en veel backpackers. Reizen is aanpassen dus goed bezig Ilvy. Dikke knuffel.
  8. Astrid Tax:
    10 april 2017
    Bali is ook heerlijk! Momenten van bezinning zullen ook op je pad komen. Prima om te kijken wat je dan wil en goed dat je het dan ook doet kanjer! Have fun!
  9. Monique:
    Dat doet ze toch maar..... Enorm trots! X
  10. Ilvy van Opstal:
    10 april 2017
    Dankjewel allemaal voor de lieve reacties!
  11. Elise:
    10 april 2017
    Prima ommezwaai, je kunt niet alles van te voren plannen. Hopelijk snel een nieuw verhaal vanuit Bali. Gili Air is vrij primitief (maar wel heel leuk) toen wij er waren in 2009, de andere iets luxer volgens mij.
    We lezen snel weer. Geniet van Bali x
  12. Elise:
    10 april 2017
    Als je naar het noorden van Bali reist moet je zeker niet vergeten om gaan te snorkelen in de buurt van Menganjan. (noordwesten van Bali) Dat is echt een paradijs onder water. Gemakkelijk te doen vanuit Lovina bijvoorbeeld. Succes!