Seminyak, dag 8

10 april 2017 - Seminyak, Indonesië

Beste beslissing ooit. Het is hier niet te vergelijken met Maleisië. Hostels zitten vol met westerse jongeren. Ik kwam hier rond 19 uur 's avonds aan na waarschijnlijk veel te veel voor een taxi betaald te hebben. Erg mooi en schoon hostel. Ik slaap in een soort cabine waardoor je veel privacy hebt. Ik kwam binnen en een paar minuten daarna zit ik te dineren met drie Zweedse meisjes. Het is erg gezellig! Echt een wereld van verschil. Morgen ga ik met hun de hele dag naar het strand. Ze gaan ook naar hetzelfde eiland hierna en ook op dezelfde dag dus dat is ook leuk. Er zijn hier wel veel gekko's, maar ik heb ze nog niet binnen gezien. Kortom, ik voel me een stuk beter dan de afgelopen dagen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Inge Rovers:
    10 april 2017
    Yes!!....zo blij om dit te lezen. Geniet ze met z'n allen.
  2. Inge Rovers:
    Yes!!...zo blij om dit te lezen. Geniet ervan! X
  3. Opa Oma:
    10 april 2017
    Heel mooi om te lezen hopelijk ga je nu echt genieten wij zijn heel blij dikke kus
  4. Ard Nieuwenbroek:
    10 april 2017
    Je hebt de hobbel constructief aangepakt door zelf invloed te nemen. Precies een van de bedoelingen toch? Wat een mooie succeservaring. Er gaan er nog veel volgen, vermoed ik zomaar.
  5. Ard Nieuwenbroek:
    10 april 2017
    Goed te lezen hoe je een hobbel op een constructieve manier aanpakt en oplost. Door invloed te nemen. Een van de bedoelingen van deze reis toch? Waarschijnlijk gaan er nog meer van deze kansen komen....
  6. Astrid Tax:
    10 april 2017
    Klinkt veel beter! Goed gedaan have fun with the girls! Lekker rondhoppen , eten , zwemmen samen.