Kuta, dag 19

21 april 2017 - Kuta, Indonesië

Deze ochtend voor (tijdelijk) de laatste keer toast met veel te zoete jam als ontbijt.  Daarna afscheid nemen van m'n kamergenootje. Het was een Nederlands meisje met wie ik het erg goed kon vinden, maar we zien elkaar aan het einde van onze reis waarschijnlijk weer. We gaan namelijk met hetzelfde vliegtuig naar Nederland toe. Na een paar uur gewacht te hebben, werd ik opgehaald om met de boot naar Sanur (Bali) te gaan. Vanuit daar werd ik door een aardige man naar het vliegveld gebracht. Ik kwam rond 13 uur daar aan. Mijn vliegtuig zou om 16:40 vertrekken. In de tussentijd ben ik lekker gaan eten en heb ik genoten van de goede wifi hier (lang leve Netflix). Toen het 16:20 was dacht ik dat het wel tijd was om te boarden. Ik kwam er toen achter dat ik bij de verkeerde gate zat. Snel de goede gate gezocht en het voor de zekerheid nog nagevraagd. Ik was helemaal klaar voor mijn vlucht, maar het zou Indonesië niet zijn als er geen vertraging zou zijn. Ondertussen is het 18:10 en zitten we nog steeds niet in de lucht. Enkele minuten later vlogen we en halfuur daarna waren we al in Lombok. Ik had op het vliegveld ook een jongen leren kennen uit Lombok en die kwam ik bij de bagageband weer tegen. Toen heb ik uiteindelijk met hem en een vriend van hem een taxi gedeeld. Eenmaal bij het hotel aangekomen heb ik Tessa ontmoet. Het klikte meteen. We lijken ook met veel dingen op elkaar. We zijn bijvoorbeeld allebei een beetje lastige eters. Nu gaan we slapen en dan morgen het stadje verkennen en het strand.

1. Annemiek:
    21 april 2017
    Dat klinkt goed Ilvy. Je begint er helemaal in te komen, in het reizen!! Super fijn!!
  2. Opa Oma:
    22 april 2017
    Alweer een hele reis achter de rug ,knap hoe je het allemaal voor elkaar krijgt en lombok gaat bezichtigen samen met een Nederlands meisje GEZELLIG. .??? Geniet ervan dikke kus Opa Oma.