Nusa Lembongan, dag 18

20 april 2017 - Jungutbatu, Indonesië

Vandaag was mijn laatste dagje in dit paradijs. Ik denk dat de eerste plek is waarbij ik het jammer vind om weg te gaan. Ook al heb ik heel veel zin om nu 2,5 week samen met iemand te reizen. Vandaag heb ik de hele dag aan het strand gelegen met twee meisjes uit m'n hostel. Toen ineens kwam er een meisje naar me toe en die zei dat ze me kende van Melaka (Maleisië). Ik herkende haar helemaal niet, maar het bleek dat ze bij mij in het hostel had gezeten. Ik had haar toen maar een keer gezien omdat ze altijd zo laat thuis was. Na het strand heb ik met m'n lieve opa en oma gesproken via FaceTime. Het was erg leuk om ze zo te spreken! Dit was m'n laatste dag hier dus ik vond dat ik mezelf wel mocht verwennen. Oftewel ik heb wat mensen bij elkaar getrommeld of die mee wilde eten bij een 'luxe' restaurant waar je perfect uitzicht hebt op de zonsondergang. We gingen met z'n vijven in het totaal. Drie Duitse meisje en twee Nederlandse. Het uitzicht was super mooi. Helaas zat er wel een wolk voor de zon. Maar het was een magisch plaatsje. Ook het eten was erg lekker, maar wel duur. Het was een mooie afsluiting van mijn tijd hier in paradise. Morgen wordt vooral een reis dag. In de ochtend neem ik de boot naar Bali en dan een transfer naar het vliegveld om vervolgens om 17 uur m'n vlucht te pakken naar Lombok. Heb wel heel veel zin om dat deel van Indonesië te zien. Hopelijk kan ik dan ook weer foto's uploaden want hier is de wifi over te slecht daarvoor.