Mui Ne, dag 60

1 juni 2017 - Thành phố Phan Thiết, Vietnam

Vandaag werd ik om 11 uur opgehaald en werd ik achterop de scooter vervoerd naar het busstation. Het verkeer is zo chaotisch dat ik het niet erg vind dat het ritje maar 5 minuten duurt. Iets over 11 zou de slaapbus vertrekken naar Mui Ne. Zoals wel vaker in Azië kwam die een uurtje later. Ik zat met allemaal Vietnamezen in dus bus op twee Canadese meisje na. De rit duurde ongeveer 5 uur en was heel comfortabel want je hebt gewoon een bed. Ik heb offline video's zitten kijken, muziek geluisterd en geslapen. Eenmaal aangekomen in Mui Ne was het heel onduidelijk hoe ik bij het hostel moest komen. Ik was heel blij dat die Canadese meisjes hetzelfde probleem hadden. Uiteindelijk na een halfuur is het ons gelukt om een shuttle naar ons hostel gebracht te worden. Mijn hostel ligt op een heuvel dus ik moest die nog oplopen in de hitte. Voelde als een dejavu (Flores). Vervolgens ben ik de zwembaden gaan verkennen, door het stadje gelopen en het strand bekeken. Het strand stelt niks voor helaas. Daarna ben ik gaan lezen aan het strand. Toen ik daarvan terug kwam zat de hele kamer vol met jongens. Ik slaap dus in een kamer met alleen maar jongens. Dat word ik niet heel blij van. Ik heb hier alleen morgen, maar dat lijkt me genoeg voor deze plek. Vandaar dat ik voor morgen een tour heb geboekt. Morgen om 4:00 's nachts word ik opgehaald en ga in de zonsopkomst zien in de zandduinen. Toen ik dat had geboekt, ben ik opzoek gegaan naar een plek om in m'n eentje te gaan eten. Daarna ben ik gaan douchen en heb ik nog met mama gebeld, wat heel fijn was. Nu ga ik proberen te slapen want de wekker staat om 3:30.