Nusa Lembongan, dag 16

18 april 2017 - Jungutbatu, Indonesië

Het snorkelen was helaas iets anders gelopen dan verwacht. De zee was erg onrustig waardoor ik zeeziek ben geworden. Gelukkig heb ik bij de eerste twee stops nog kunnen snorkelen. Zoveel gekleurde visjes en op sommige plekken nog een heeeeel klein beetje gekleurd koraal, het was super mooi. Bij de laatste stop zouden er Manta roggen zijn, maar ik voelde me te ziek om het water in te gaan. Ik heb ze wel vanaf de boot gezien. Nu baal ik natuurlijk heel erg want dit was een once in a lifetime kans, maar ik voelde me gewoon te ziek. Na het snorkelen ben ik bijgekomen aan het strand. Daarna lekker gegeten in een Indonesisch restaurantje. Vervolgens wilde ik nog even wat kopen in een winkeltje, maar er was niemand aanwezig. Ik heb toen uiteindelijk maar geld op het tafeltje neergelegd waarvan ik dacht dat het goed was. Dat is ook een mooi voorbeeld van hoe anders het hier is. Mensen vertrouwen elkaar nog gewoon. Het enige nadeel is wel dat hier in de avond niks te doen is. Dus je bent soms al om 18 uur in je hostel. Daarnaast is de wifi heel slecht dus Netflix kijken gaat helaas niet. Morgen ga ik even informeren hoe ik het best naar Kuta Lombok kan gaan, want daar ga ik de 21e heen.

1. Monique:
    18 april 2017
    Behalve het zeeziek worden klinkt het als een heerlijk mooi plek om tot rust te komen. Het is je gegund!! X
  2. Opa Oma:
    19 april 2017
    Ik vond al knap in de wilde zee te snorkelen ! De grote vissen zie je misschien wel op je bord !!!! Daar kun je ook van genieten !!! ( ( grapje ) ).