Roadtrip Australia, dag 36 en 37

10 mei 2017 - Vincentia, Australië

Roadtrip dag 1

Vandaag hebben we onze camper opgehaald. Hij is echt luxe. We hebben een keuken, water, dvd speler, muziek van onze telefoon, 2 bedden en het is een automaat. Flo is begonnen met rijden. Eerst zijn we naar het plaatsje Kiama gegaan. Die staat bekend om de 'blow hole'. Dat is een soort gat in de rotsen waar het zeewater met hoog geweld naar boven wordt gespoten. Daarna kregen we honger en zijn we bij de KFC gaan eten. Flo wist overal de weg, want hij heeft in deze omgeving een aantal maanden gewerkt. Na de KFC is Tessa gaan rijden tot aan onze volgende stop: een mooi wit strand. Ik weet de naam niet meer, maar het zand was super wit en de zee heel blauw. Daarna was het mijn beurt. Ik was super zenuwachtig want het is een grote auto en een automaat (waar ik nog nooit in gereden heb) en ze rijden links. Uiteindelijk viel het mee. Het is alleen lastig dat je steeds veel te ver naar links gaat, maar dat komt omdat we niet gewend zijn zo te rijden. We zijn toen boodschappen gaan doen en daarna hebben we via een kennis van Flo een plek gekregen om onze camper neer te zetten. Het is aan het strand en in de bossen. We zijn die avond vrij snel gaan slapen. Ik heb die nacht goed geslapen.

Roadtrip dag 2

Wakker worden met het geluid van de zee blijft bijzonder. Het is wel super koud in de avond en ochtend dus ik moet eigenlijk een trui kopen want ik heb niks warms. Een andere kennis van Flo woont hier en we mochten in haar huis douchen. Dat was zo fijn en haar huis is super luxe. Daarna zijn we naar een winkelcentrum gereden om ontbijt te halen en om een aux kabel te halen zodat we muziek via onze telefoon kunnen luisteren. Vervolgens zijn we doorgereden naar Booderee National Park. Daar hebben we kangoeroes gezien! Dat was echt super leuk! We hebben ze eten gegeven en geaaid. Ik wist echt niet wat ik me er bij voor moest stellen. Maar ze waren heel zacht en niet agressief. Toen we verder door de natuurlijk liepen kwamen we een slang in het gras tegen. Later zagen we op een bordje dat het een giftige slang was. Hij was best groot, zwart met een buik die rood was. Verder hebben we nog wat gewandeld en toen zijn we weer terug gaan naar de plek waar we gisteren ook stonden. Na het eten hebben we wat drankspelletjes gedaan en daarna zijn we bij dat meisje dat hier woont gaan chillen. Vervolgens zijn we gaan slapen. Nu alledrie in een bed zodat we elkaar warm konden houden. Morgen is onze laatste dag met z'n drieën en daarna komt Hanna erbij. Tot nu toe geniet ik van deze vrijheid!

1. Inge Rovers:
    10 mei 2017
    Wat klinkt het allemaal super en...wat een grappige camper! Veel plezier! X
  2. Opa Oma:
    10 mei 2017
    Jullie hebben wel een superleuke vacantie , mooie foto,s luxe camper mooie staanplaats en lekker bij die kennis gaan douchen en chillen .wij wensen jullie vieren veel vacantie plezier en we kijken weer uit naar het volgende verhaal .dikke kus XX
  3. Lyanne:
    10 mei 2017
    Een bijzondere ervaring. We kijken uit naar je nieuwe verhaal op deze blog. Veel plezier en een dikke kus van ons 4tjes