Roadtrip Australia, dag 38 en 39

12 mei 2017 - Katoomba, Australië

Roadtrip dag 3

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan. In de ochtend zijn we weer bij dat meisje gaan douchen. Ook hebben we onze kleding daar gratis mogen wassen. Daarna zijn we nog naar twee nationale parken geweest. Een daar van had weer een super mooi wit strand. Het andere National park had een mooi uitzichtpunt bij de zonsondergang. Daarna hebben we een stuk gereden om redelijk dicht bij het vliegveld te kunnen slapen zodat we niet nog 3 uur moeten rijden. Na het eten zijn we meteen gaan slapen, want het wordt een korte nacht.

Roadtrip dag 4

Om 3:40 ging onze wekker. Om 4 uur waren we aan het rijden richting het vliegveld om Hanna op te halen. Uiteindelijk bleek dat we te vroeg waren en dat de parkeerkosten extreem hoog waren natuurlijk. We hebben nog een ruim een halfuur moet rondrijden om de tijd te doden. De avond ervoor hadden we op karton een welkomstbericht geschreven. Nadat Hanna was aangekomen, zijn we doorgereden naar Sydney. Parkeren daar is nog een hele opgave. Uiteindelijk anderhalf uur rondgereden voordat we een plekje hadden. Hanna wilde natuurlijk de standaard dingen zien in Sydney die wij al hadden gezien. Tess en ik zijn daarom gaan shoppen. Ik heb eindelijk iets gekocht. Een zwarte spijkerbroek (ik had maar een andere bij me namelijk) en simpel T-shirt. Daarna zijn we naar een super mooie kerk gegaan. Communicatie was wel een probleem want mijn telefoon was leeg en Flo nam niet op. Gelukkig hebben we de weg naar de camper kunnen vinden. Flo was bang dat we boos waren omdat we hem niet konden bereiken en we geen Google Maps hadden dus dat was wel schattig. Vervolgens zijn we bij de Mac gaan eten. Daarna gingen we naar een rooftop bar. Daar wel allemaal zakenmannen en niemand maakte gebruik van het zwembad. Wij zijn echte backpackers dus gingen wij gebruik maken van de luxe douches. Dat soort dingen vind ik zo leuk. Vervolgens zijn we naar onze campsite gereden en zijn we vrij snel gaan slapen na deze vermoeiende dag.

1. Monique:
    12 mei 2017
    Leven zonder luxe.....en dat bevalt...... De wonderen zijn de wereld nog niet uit
    Wat is het toch leuk om te lezen dat je dat doet waar je zo van hebt gedroomd. X
  2. Opa Oma:
    13 mei 2017
    Het is geweldig om te lezen wat je allemaal ziet en meemaakt, deze reis is niet te verwoorden,wat is de wereld toch mooi!!! Dus genieten maar ,kus xx