Seminyak, dag 9

11 april 2017 - Seminyak, Indonesië

Vandaag voelde het voor het eerst als echt een vakantiedag. We hadden vanochtend de wekker gezet zodat we een plek konden bemachtigen bij Potato head beach club. Het is zo mooi daar! We hadden met z'n vieren (ik en de Zweedse meisjes) een groot bed gehuurd voor de hele dag. Dan zit je pal aan het strand, maar ook met een zwembad. Echt een plaatje. Wel te duur om als backpacker elke dag te doen, maar zeker leuk voor een keer. We hebben daar de hele dag gezeten. Daar waren de hoogste golven die ik ooit gezien heb. Ik viel al om als ik er tot mijn knieën in ging en ik dacht dat ik wel wat gewend was in Spanje. Verder is de zee hier vergelijkbaar met Nederland. Donker zand en geen blauw water. Morgen moet we om 6 uur op naar de Gili eilanden te vertrekken. Dat wordt geen pretje, maar voor een goed doel. Blauw water en witte stranden, daar heb ik wel zin in!

1. Monique:
    11 april 2017
    Eindelijk voor jou een zonsondergang
  2. Inge Rovers:
    Jaloers!! ;-)
  3. Opa Oma:
    11 april 2017
    Echte vacantie geniet ervan !!!
  4. Ingrid:
    11 april 2017
    Goede keus geweest meid!! Dat is reizen: elke dag je wensen bijstellen. Geniet van de leuke wereld en de mensen die je daar ontmoet. Ik denk nog met regelmaat aan mijn ervaringen en ontmoetingen met mensen van de gehele wereld. De ervaringen van nu zijn herinneringen voor later die je kunt blijven koesteren!! Liefs
  5. Ellen:
    12 april 2017